Bedrijfsprofiel - Straver Communicatie

Bedrijfsprofiel - Straver Communicatie De communicatiebranche bevindt zich in een stroomversnelling. De grenzen tussen reclame, PR, sponsoring, commerciële en interactieve media worden steeds vager. En terecht. Je communiceert wel of niet. En als je optimaal wilt communiceren gebruik je de middelen en methodieken die dan de doelgroep en doelstelling bereiken. Dat betekent “out of the box” denken en handelen. Maar dan moet kennis en kunde van al die uiteenlopende middelen en technieken aanwezig zijn. En vooral veel praktijkervaring. Weten wat wel en vooral wat niet werkt.

Straver Communicatie heeft die kennis en ervaring. Gepokt met jaren ervaring in uiteenlopende communicatie- en mediadisciplines en gemazeld met het gevoel voor hedendaagse en toekomstige communicatie.Na 20 jaar te hebben gewerkt als producent voor omroepen, journalist, PR- en sponsoradviseur bij adviesbureaus en als projectmanager voor stedelijke promotie, ligt een weg open binnen het eigen bureau waarin kennis, creativiteit en inspiratie uitmonden in een visie op communicatie.

Voor Straver Communicatie werken adviseurs, redacteuren en producers. Daar waar nodig wordt er een beroep gedaan op een netwerk van externe specialisten.

Allen maken zich sterk voor de opdrachtgever, met professionele betrokkenheid. En met als doel voor de cliënt. Het bereiken, beroeren en binden van de doelgroep.


Ruud J.G.A. Straver